sobota 13. septembra 2014

Inšpirácia odišla na dovolenku a teraz je s5 :)


Poznáte to , keď odíde inšpirácia a ostanete , úplne odšťavený od nápadov , tak môžte aj hromžiť , plakať , modliť sa k bohu , no aj tak nič nepomôže.Musíte dať tomu voľný priebeh. Je to na nič.
Tieto dni som stratila spolu s nápadmi a inšpiráciou aj chuť blogovať. Týmo by som sa chcela ospravedlniť . Zožrala ma čierna diera nechuti , a nevedela som sa z nej vyškriabať.

Môže byť slnečno , život sebanajlepší , ale nemôžeme mať všetko , preto jedna z dôležitých vecí zmizne a vráti sa keď sa vráti druhá.
V hlave mám aspoň jeden nápad , na ten nadviaže zvyčajne ďalší , a potom spadnem do diery  plnej kreativity a fantázie. Ako väčšina vecí je inšpirácia stratená , keď ju súrne potrebujeme , a keď nám je na nič , tak k nám príde sama .Aj keď inšpirácia nie je celkom na nič , ale , just keď som nemala miesto na ukladanie viet čo dám do ďalšieho článku alebo nemala čas som dostala skvelé nápady , na ktoré som zabudla po príchode domov ... 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára