štvrtok 7. augusta 2014

What is wrong ,But first I am sorry


Chcela by som sa vám ospravedlniť , za šnúru mojej neaktivity , ale tak to chodí cez prázdniny. 
Prídeš z jednej návštevy a šup na ďalšiu. Akosi som sa nevedela dostať na blogy.
Vážne je mi ľúto že som vaše blogy nenavštívila , ale idem to vynahradiť , a prečítať si všetky články čo som zameškala :)
Cez tieto dva dni u starkej som bola nútená premýšľať. Premýšľala som o všetkom , živote.Prečo si nemôžme užiť jeden šťastný okamih , bez toho aby sa nezjavilo niečo čo nám ho zničí. Čo sa zvyčajne stáva keď sme šťastný. Tieto dva dni boli pre mňa výborným zážitkom , ako sú deti podceňované , čo im ponúka skvelé možnosti , pretože ľudia tak nedbajú na bezchybnosť. Je to skvelá skúsenosť , pretože viem že podrážať môžu aj ľudia od ktorých by sme to nečakali.
Môj pobyt sa dá označiť V znamení Lany , kreslenia , čítania a pitia Nestea čaju.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára