piatok 25. júla 2014

Smiech je vraj cenný , lol

Ľudia hovoria že smiech je dôležitý , a mali by sme sa smiať , nie málo :)

Ak si myslíte že som pekná , tak na fotke nie som ja :( :D

Ale prečo? Čo je na smiechu také kúzelné ?
Po úvode príde otázka , je vôbec smiech kúzelný ? Podľa mňa  je to len zvláštna zmes zvukov , ktoré či chceme alebo nie sú nakázlivé. Včera sme mali takú vtipnú chvíľu v autobuse , keď kamarát povedal že mu ďalší kamarát povedal (večný kolobeh života) že jeden šofér mal také brucho , že keď vstával , tak bruchom vytrhol korman .. :D  Je to síce nemožné , predsa ako by si tam sadol , ale keď si to človek predstaví... A keď sme sa chceli prestať smiať , pozreli sme sa na smejúceho sa kamaráta a začali sme sa smiať ešte viac . Týmto sa dokazuje že smiech nákazlivý .
I keď sa človek snaží smiať pekne , aby si ľudia jeho smiech zaľúbili , výjde z toho ako najväčší idiot , pretože aj znie aj vypadá ako hendikepovaný tuleň. Aj tak je smiech fajn. Je to síce neliečiteľná choroba , ťažko nákazlivá , ale svet by bez nej nebol svetom . Bol by temnou celou bez okien a jediného pásu svetla.

Smiech je vraj cenný , lol. Na začiatku článku som si povedala , ako môže byť cenný , keď je všade...No pri písaní som si uvedomila , že je cenný , pretože keby zmizol tak svet aký poznáme zanikne ..

Na smiech je i moja nešikovnosť. Z vďačnosti i z čiastočnej zvedavosti som chcela dať follow babe čo začala odoberať môj blog , nejakou zlou náhodou sa stalo , že som nezačala odoberať ju alebo jej blog , ale svoj vlastný .. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára